dinsdag 18 september 2018

Sansahash Impala Skirt


Impala Skirt

O er is weer zo'n leuk rokjes patroon gelanceerd vandaag!
Mgeni van Sansahash heeft weer enorm haar best gedaan en ik mocht het rokje testen.
Wat een eer, en wat staat het mijn meisje mooi!
Mocht je het patroon willen winnen lees dan snel verder. 


Het rokje kun je maken met twee opties. Met een rits in de bovenste laag van de rok of zonder. Ik testte de optie met rits.
Ik wilde een stoer en tegelijkertijd meisjesachtig rokje maken. 
Ik denk dat dit best gelukt is met de combinatie van de bloemen en panter french terry.
Ik maakte er gelijk een heel setje voor de winter van met nepleren legging en heerlijke stoere sweater. 

Het is een rokje wat snel en makkelijk te maken is en heel geschikt voor restjes stof. En het patroon is heel erg geschikt om lekker te combineren met stoffen. De achterkant van de rok is uit 1 stof.


Ik trok er met mijn meisje en ook haar grote broer op uit naar een bosje hier in de buurt om mooie foto's te maken. En dat deed ze heel erg goed voor haar 18 maanden. 




We hadden er heel veel lol in. En haar grote broer ging ook gezellig mee. Op het laatst moest ze even worden afgeleid met een mini lolli ;)

Tot en met 24 september is het patroon in de sale bij Sansahash voor 5 euro! En het absolute aanschaffen waard! 

Ook word er elke dag een patroon weggegeven vanaf vanavond. 
Wat moet je daarvoor doen?

*Zorg dat je op alle blogs die die dag meedoen aan de blogtour een reactie achter laat en dat je volger bent van die blogs. Inclusief de blog van Sansahash
Aan het einde van de dag trekt Sanshash een winnaar die aan deze voorwaarden voldoet.

Vandaag doen mee aan de blogtour:
(klik op de link voor het blogadres)

En uiteraard mijn blog die je nu leest. 


 


Ik wil jullie veel succes wensen en laat vooral jullie creatie zien in de Sansahash Facebook groep





5 opmerkingen: