maandag 17 december 2018

Eximia!!


Vandaag is het nieuwste patroon van Sofilantjes online gekomen. 
Een super tof patroontje van een sweater voor dames en meisjes.

En ik kreeg de kans om dit mooie patroon te mogen testen. 
En wat was het weer leuk om te doen. 
Het patroon kent 3 lengtes

*Lang* Medium*Kort*

En een lange en driekwart mouw. 

En omdat te vieren geeft Droomstoffen vandaag 1 patroon weg.
Klik op de link en volg de instructies op hun facbookpagina. 

Ik maakte voor mijzelf een korte versie met lange mouwen


En mijn dochter draagt de lange versie met lange mouwen. 


De hele week zijn er nog acties van verschillende shops! Dus houd vooral facebook in de gaten. 
Kun je niet wachten en wil je nu al starten bestel dan het patroon met 25% korting in de webshop van Sofilantjes van 17 december tot 24 december. 

1 opmerking:

  1. Leuk je trui versie bij jezelf. En de lange versie bij je dochter. Wat een mooi meisje, ze is om op te eten. Ik moest bij het zien van het patroon steeds denken aan een patroon wat ik vroeger voor mijn meisjes altijd maakte. Alles komt terug lijkt het wel. Geniet van het naaien voor je kids, voor je het weet is het voorbij! Groet

    BeantwoordenVerwijderen