maandag 27 juni 2016

Maxijurk en Astertrui

Vorige week naaide ik nogmaals wat voor mijzelf. Ik wilde graag een maxijurk. Het patroon van jurk nr 5 uit knipmode juni 2016 stond me wel aan. 
Ik had een lap polyester tricot liggen van budgetstoffen.  
Het resultaat is geweldig.  Ik hoefde niets aan te passen.  De stof was een drama om mee te werken. Het krulde verschrikkelijk. Maar eind goed al goed. 


Ook maakte ik in een uurtje een astertrui.  
Wat een heerlijk patroon. Voor het halsboordje nam ik de kleinste maat. In verschillende facebook groepen had ik begrepen dat hij anders naar buiten valt. Gelukkig doet hij dat nu niet. Hij zit zo lekker. De lap stof kocht ik al zeker een jaar geleden.  Maar het goede patroon liet even op zich wachten.  Ik ben heel blij met mijn trui. 


En nu vanacht op naar mijn 4e en laatste nachtdienst.  

Patroonnr jurk : knipmode juni 2016 jurk nr 5
Stof : Budgetstoffen 
Patroon trui : aster trui uit La maison victor mei-juni 2016
Stof en boordstof : stoffenkraam 



10 opmerkingen:

  1. Ziet er beide weer heel goed uit. Je jurk in combi met het spijkerjasje vind ik echt een plaatje. Goed dat je doorgezet hebt met het verwerken van de vervelende stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties! :) Geniet ervan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! De trui staat echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke jurk! De doorzetter wint, goed hoor! Ook een hele leuke trui, staat je goed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ผลบอลเมื่อคืน

    BeantwoordenVerwijderen