vrijdag 17 juli 2015

Lua slaapzakje


Weer al veel te lang geleden.
Er word hier toch volop genaaid.
Maar tussendoor zijn we ook nog op vakantie geweest naar Oostenrijk. 
(Ik zal daar ook nog een blogje aan wijden.)

Maar nu een slaapzakje.
Ik heb hem gemaakt voor mijn lieve zwangere schoonzus. Nog een kleine 3 maanden en ze mogen hun eerste kindje gaan verwelkomen.

Ik maakte de lua van straightgrain.
wat een heerlijk makkelijk patroontje.

Het werd een mint kleurtje. Geslacht van het kindje is onbekend,  dit vind ik wel unisex.


Stofjes : www.stoffenkraam.nl
patroontje: straightgrain



6 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik blijf dit patroon ook mooi vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi en nuttig cadeau. Het mint is een prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi en nuttig cadeau. Het mint is een prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje,en helemaal in de kleur van nu! Ziet er heel netjes uit.En ook zo bruikbaar.Daar zal je schoonzus vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen