woensdag 9 oktober 2013

Handmade autumn swap!


Lieve Lezers,
Vorige maand heb ik mezelf opgegeven voor de autumn swap van dreamstuff.
Een super leuk initiatief van een enthousiaste dame die net zoveel van zelfgemaakt houd als ik.
Ik ben voor de autumn swap gekoppeld aan Daniëlle.
En ben voor haar aan de slag gegaan om een mooi pakketje samen te stellen.
Maandag heb ik het op de post gedaan en gisteren was het pakketje goed en wel aangekomen.
En daarom kan ik nu eindelijk mijn pakketje en creaties op mijn blog laten zien.
Ik maakte voor haar in een stofje met herfstkleuren:



Klein tasje " den mufko van khadetjes''
Piramide geldbuideltje van sofilles



Alles bij elkaar
zakdoekjeshoesje van sofilles
Tasje met inhoud ''een heerlijk maskertje''

 
 





Een handgemaakte sleutelhanger
Herfstdeco en Paddestoeltjes

Mapje met herfstrecepten
En een leuke uilenhanger




 
Ik heb al een super enthousiast mailtje van haar gekregen en ik kan daar met recht uit opmaken dat het een geslaagd pakketje is.
Heel veel plezier ervan Daniëlle.
 



6 opmerkingen:

  1. Dat lijkt mij een supertof pakketje om te krijgen! Ik heb al spijt dat ik zelf niet meedeed aan de autumn swap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Annet! Super leuk pakket zeg! Ik snap dat Danielle daar blij mee is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedereen zou blij zijn geweest met zo'n prachtig pakket!!!! Missie geslaagd!!!!
    Ben benieuwd wat je zelf krijgt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HayHay!
    Heeeeeeeel erg bedankt voor het supermooie pakket!
    Ben er zo blij mee! Op mijn blog staat een berichtje maar volgens mij heb je die al gezien :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi pakket heb je gemaakt!
    Bedankt voor je enthousiaste deelname aan de HAS swap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat mooi gemaakt allemaal!! Super leuk :)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen