donderdag 3 april 2014

Peuterspeelzaal


Afgelopen dinsdag was het 1 april, dat weten we allemaal.
Die dag was mijn oudste zoontje op de dag af 2,5 jaar
Vanaf die leeftijd mogen ze hier in ons dorp naar de peuterspeelzaal.

Wat had hij er zin in. 
Voor die bijzondere gebeurtenis in zijn jonge leventje maakte ik een rugzakje om zijn pampertjes, doekjes, drinken en wat lekker in mee te nemen.

Vol trots ging hij er mee naar de Juf.
Mama maakt zei hij :) 

Hij heeft genoten en wilde toen ik hem weer op kwam halen niet eens mee naar huis.

Vanaf nu mag hij er elke dinsdag en vrijdagmorgen naartoe.
Kleintjes worden groot, en temeer besefte ik dat het eigenlijk allemaal veel te snel gaat, het cliché is zo waar, genieten dan maar!!





Patroon Tas: Naar de tutorial van Kaatjenaaisels
Stof: Stoffenkraam.nl en stoffenspektakel
Rits: Megafournituren.nl 

De tas verstevigde ik met vlieseline H250 en H640



1 opmerking:

  1. Mijn zoontje was gisteren 2,5! en is vanmorgen voor het eerst geweest. Hier mogen ze al vanaf 2 jaar, maar hij hebben 2,5 g edaan.
    Mijn zoontje had al een rugtas, hoefde ik dus niet te maken. Maar wel trots op zn rug de tas gedragen :) Leuk he? Ze worden dan opeens snel groot he.
    Bij ons gaan ze een ochtend en een middag. Koen gaat donderdagochtend en maandagmiddag. Dat wordt nog wennen, want normaal slaapt hij smiddags.

    BeantwoordenVerwijderen