zaterdag 24 augustus 2013

Lakentje voor Duuk


In mijn vakantie kreeg ik van mijn lieve collega de vraag of ik ook lakentjes kon maken met tekst erop! Ik bedacht me, nee dat kan ik niet. Ik heb tenslotte geen borduurmachine en geen borduurfuncties op mijn naaimachine.

Todat er ineens door mijn hoofd schoot dat ik het natuurlijk ook gewoon uit stof kon knippen. En zo heb ik geantwoord dat ik voor haar aan de slag zou gaan.

Ze vertelde dat het babykamertje van haar kleinzoon Duuk grijs met wit was en dat dat ook de kleur van het lakentje moest worden.

Zo ben ik na de vakantie op pad gegaan voor grijs witte stof en donderdag begonnen met het lakentje.
Gisteravond om twaalf uur was ik klaar, maar wel blij dat het gelukt is.



Duuk kan er heerlijk onder gaan slapen! Welterusten kanjer!

4 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk zeg. ik neem me ook altijd voor om weer eens te gaan naaien, maar het komt er niet van.
    wat zal je collega er blij mee zijn.

    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dat mooi gelukt zeg!!!! Duukje zal slapen als een roosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Creatief van je,en het is goed gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen